پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204600
پيش‌بيني وضعيت آب و هوا
برف در ارتفاعات البرز از يکشنبه/ از فردا غرب کشور باراني مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/01/06 20:11:06
نمایش : 1204
سازمان هواشناسي کشور پيش‌بيني کرده از فردا غرب و شمال غرب کشور باراني مي‌شود و از يکشنبه ارتفاعات و جاده‌هاي کوهستاني غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز شاهد بارش برف و گاهي کولاک خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مديرکل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور گفت: بر اساس تحليل آخرين نقشه‌هاي هواشناسي طي ۲۴ ساعت آينده جوي آرام بر اغلب مناطق کشور حاکم است.

احد وظيفه افزود: به سبب وزش باد شديد در شرق سوريه و عراق احتمال شکل‌گيري توده گرد و خاک وجود دارد که نقشه‌هاي جوي پتانسيل افزايش غلظت گرد و خاک را طي دو روز آينده در استان‌هاي نوار غربي کشور نشان مي‌دهند.

به گفته وي به تدريج از اواسط روز شنبه سامانه بارشي ديگري از شرق مديترانه به سمت ايران انتقال مي‌يابد و انتظار مي‌رود از شنبه شمال غرب کشور، دامنه‌هاي غربي البرز و غرب کشور با افزايش ابر و بارش پراکنده باران و وزش باد مواجه شود.

شدت بارش اين سامانه در روز يک‌شنبه تا دوشنبه در دامنه‌هاي غربي زاگرس در استان‌هاي کردستان، کرمانشاه و ايلام، لرستان و همچنين در دامنه‌هاي جنوبي البرز غربي پيش‌بيني مي‌شود که گاهي با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و با احتمال بسيار در ارتفاعات و جاده‌هاي کوهستاني غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش به شکل برف و گاهي با وزش شديد همراه با کولاک برف خواهد بود.

هواي تهران امروز کمي ابري و گاهي همراه با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و بيشترين و کمترين دماي هواي پايتخت ۲۱ و ۸ درجه سانتيگراد اعلام شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html